جزییات دلخوری سپاهانی‌ها و رامین رضاییان از یکدیگ-راهبرد معاصر

جزییات دلخوری سپاهانی‌ها و رامین رضاییان از یکدیگ

رامین رضاییان و سپاهان به خط پایان خود نزدیک می‌شوند. بد نیست از پشت پرده اتفاقاتی که منجر به جدایی رامین رضاییان از سپاهان شده است، باخبر شویم.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۷ - ۱۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 09
کد خبر: ۲۴۹۰۷۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ اگر خاطرتان باشد رامین رضاییان در رختکن پرسپولیس هم به مشکل خورده بود. سوالی که برای فوتبالدوستان ایجاد می‌شود این است که چرا با وجود رفتار حرفه‌ای رامین رضاییان، مشکلاتی بین او و دیگر بازیکنان پیش می‌آید.

رامین رضاییان در فضای باشگاه بسیار بی حاشیه است. هیچ مساله خاصی ایجاد نمی‌کند، با دیگر بازیکنان مشکل به وجود نمی‌آورد، تمرینش را به نحو احسن انجام می‌دهد و می‌رود.

موضوع اینجاست که رامین رضاییان اخلاق‌های خاصی دارد و همین اخلاق‌های به خصوص او ناراحتی بازیکنان سپاهان را در پی داشته است. به طور مثال رامین رضاییان در رختکن و در تمرین با کسی صحبت نمی‌کند. بازیکنان می‌گویند او نگاهی از بالا به ما دارد. همچنین رامین رضاییان می‌خواهد طرف مشورت سرمربی باشد. این هم دیگر موضوعی است که بازیکنان سپاهان را ناراحت کرده است. از آنجا که رامین نه کاپیتان سپاهان است و نه در زمره بازیکنان قدیمی باشگاه قرار می‌گیرد، در حلقه اصلی و قدیمی تیم قرار نمی‌گیرد، با این حال رضاییان توقع دارد طرف مشورت سرمربی باشد و مورایس با او در مورد تصمیماتش صحبت کند. گفته می‌شود این توقع مشکلاتی را بین مورایس و رامین رضاییان هم ایجاد کرده است.

تمام این موارد کنار هم، منجر به ناراحتی بازیکنان سپاهان از رامین رضاییان شد. البته مورایس هم دلخوری‌هایی از رامین رضاییان دارد اما رامین رضاییان هم از سپاهانی‌ها دلخور است...

دلخوری رامین از باشگاه!
روزی که منوچهر نیکفر در باشگاه سپاهان جانشین ساکت شد، برای اینکه به بازیکنان بگوید از مشکل آنها خبر دارد، در رختکن حرف‌هایی زد که همین صحبت‌های او به شدت تیم را در حاشیه برد. ماجرا به اعتراض برخی بازیکنان سپاهان در نیم فصل به کم بودن مبلغ قراردادشان برمی‌گردد. برخی از بازیکنان قدیمی سپاهان که از قرارداد بالای برخی بازیکنان جدید خبر دار شده بودند، به مدیریت باشگاه اعتراض کردند. محمدرضا ساکت نیز برای بالا بردن دستمزد آنها، متمم‌هایی به قراردادشان اضافه کرد.

نیکفر در رختکن این موضوع را با نیت اینکه به بازیکنان بفهماند از مشکلات آنها باخبر است، فاش می‌کند. او به چند بازیکن می‌گوید من می‌دانم که از مبلغ قراردادتان راضی نبودید و با ساکت صحبت کردید تا دستمزد بیشتری داشته باشد.

اینجا رامین رضاییان از مدیریت باشگاه سپاهان و برخی هم تیمی‌ها دلخور می‌شود. دلخوری او هم یک دلیل واضح داشته است. رامین می‌گوید چون من به قراردادم اعتراض نکردم نباید قراردادم بالا برود؟ و هر کسی اعتراض کند دستمزد بالاتری می‌گیرد؟!

مشخص است که رامین رضاییان و سپاهان به خط پایان رسیده اند و تصمیم برای جدایی هم مطابق با نظر هر دو طرف است.

حال نام سرخابی‌های پایتخت بار دیگر کنار هم به عنوان مقصد آینده رامین رضاییان مطرح شده است. انتخاب او اما در وهله اول رفتن به امارات است و اگر این گزینه منتفی شد، باید انتخاب کند؛ بازگشت به پرسپولیس یا یک چالش جدید با پیراهن استقلال؟/خبرورزشی

کلمات کلیدی: رامین رضاییان
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار